4 Mayıs 2013 Cumartesi

en iyi 5 pc oyunu

5-sleeping dogs:ilk çıktığında ucuz bir gta çakması diyorlardı ama bence ucuz bir çakma olmadığını kanıtladı oyunun konusu sıradan gibi dursada bi süre sonra oyuna fena kaptırıyorsunuz kendinizi oyun bende bağımlılık yaptı wei shenin hikayesi benim kendi hikayem gibi oldu en yakın arkadşı ölünce kendi arkadaşım ölmüş gibi oldum ve oyun bitince çok üzüldüm beklediğimden kısa olmuştu ama yakın dövüş olayları inanılmaz iyi olmuştu bazen 10a karşı 1 kavga etmek genelde silahsız olmak beni çok eğlendirdi
4-nba 2k12:basketbolla aram fazla iyi değildir futbol en çok sevdiğim spordur ama bu oyun basketbola ilgim vardı ama daha da çoğalmasını sağladı my player modunda kendi adamımı yaratıp çaylaklıktan gelip indianada şov yaptığım sezonundan yılın çaylağını almam sonra da gaza gelip miamiye gitmemle yeni bir yıldız doğuyordu sezonu 28 sayı 20 ye yakın asist ortalamsıyla mvp olup sonraki sezonlarda ligi domine etmem ve en son basketbolu bırakmam o anda gözlerimden yaş geldi işte bu oyun böyle bir şeydi benim için bir dönüm noktasıydı
3-cm 03-04:işte ilk 3 en zor seçimler çok zorlandım bunları yaparken inanılmaz bir oyun en dandik takımı seçip todorov kakalov emre güngör mehmet topal hakan balta temur altunhan bunları alırdım başkada kimse gelmezdi ilk sezon şampiyonluk sonra da şampiyonlar ligi gelirdi todorov ve kakalov 40dan aşağı gol atmazlardı de la cuestada sonra alınırdı belki mahdavikia kuyt torres bunlar biraz daha pahalıydı ama ilk başta bedavaya geliyorlardı hala oynarım halada şampiyon oldummu havalara uçarım
2-left 4 dead serisi:işte geldik zirve ortağına bu oyunun tanıtımını ilk gördüğümde dedim tam benlik bir oyun sonra oyunu ilk oynadığımda inanılmaz bir keyif aldım müzikler zombi sesleri insanı korkutuyor ve heyecanlandırıyordu online modları ise inanılmaz olmuştu 4 arkadaş olarak birbirimizden kopamıyorduk biri yaralanınca başkasının yardım etmesi lazımdı tam bir takım oyunu oldu smoker boomer hunter ve tabikide witch oyunun bütün karakterlerinin hepsinin yeri ayrı bende ama oyunun sonunda bi arkadaşımızın kendini feda etmesi beni çok üzdü
1-gta vice city:geldik zirveye ilk 2 benim için çok zor oldu vice open world oyunlarının kralı herşeyi bence gta serisinin yıldızı hala bıkmadan oynarım arada hile yaparım o malibuya girip herkesi öldürüp sonra polisten kaçmak arabaya kadın alıp tenha bir yere çekmek yolda ferrari gördümmü hemen çalmam ve bir ton şey zaten vice cityi bilmeyen yoktur onun için daha anlatmaya gerek yok eski günlerimi aklıma getiren oyun


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder